Organisera och planera

1. Behov
Mitt behov är att bli sundare och få en bättre kondition så att jag ska orka med mera. Jag vill framförallt få bättre matvanor. Mitt största behov är att börja äta frukost varje morgon innan jag går till skolan eftersom jag presterar mycket bättre då. 
 
2. Mål 
Mitt huvudmål är att jag ska börja äta frukost, att det ska vara något jag alltid gör. Sen vill jag gärna sluta äta så mycket skräptmat så ofta som jag gör och det kan jag undvika genom att äta frukost - då känner jag inte det starka suget av skräptmat och genom att inte besöka tex mc'donalds så ofta. 
 
Jag vill även få bättre kondis och det kan jag få genom att träna 1-3 gånger i veckan, gå/jogga utomhus eller på gymmet. 
 
3. Arbetssätt
Äta frukost helt enkelt och träna.
 
4. Resultat
Resultat kommer jag märka när jag helt enkelt mår bättre. 
 
5. Utvärdering och förbättring 
inga resultat än
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback